A kedd esték egyre frenetikusabbak. Tegnap megtáncoltatott egy kolumbiai chicano, párszor egy tüzes koreográfiához illően úgy bedöntött, hogy már majdnem teljesen elhittem, milyen hajlékony vagyok. De talán még sem, reggel óta nehézkesen mozgok, és a derekam erősen hasogat. Ennek ellenére leplezve éjjeli sérüléseimet, ma sem hagytam ki a salsa órát. Nem kellett volna, de pár órával indulás előtt elolvastam az üzeneteimet, és majdnem leesett az állam. Pár szónak szótárban is utánakerestem, mert nem akartam elhinni: egy bizonyos Kaan randira hívott, és nagyon remélte, hogy megjelenek a mai salsaórán. Bizony, Karl nem is Karl, és már abban sem vagyok biztos, hogy akkor valóban őstehetség vagyok-e…Szóval a mai órán mindketten kicsit zavarban voltunk…Zajlik erre az élet...rendesen..kacsintósjel. Holnap kiselőadást tartok németen a magyar nyelvről. És a török lányok a legbelevalóbbak a világon! És most leragad a szemem, úgyhogy csókoltatok mindenkit!!!

Szerző: dalmus  2009.03.26. 00:45 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koln.blog.hu/api/trackback/id/tr841026109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verus_ 2009.03.26. 09:45:01

Több infot Karlról vagy akárhogyis hívják! mi van, volt, lesz? ;)

Te salsa hercegnő! Még mindig vár ránk Kuba, ne feledd, ugyhogy csak gyakorolj szorgalmasan, ki ne hagyd az órákat! :)

Tudom, hogy nincs időd, de írj vmit a privát levélre is. köszike. :)

_pocahontas_ 2009.03.27. 13:45:27

Verus:) En is tanultam Salsat, ha ez kell a kubai uthoz;)

ZSuuuuu 2009.03.29. 21:12:24

Tényleg nem ír privát levelet...csak Kaanak!:D Tiszta dzsungel könyve!Ezt azért nézd meg randi előtt:
www.youtube.com/watch?v=2sJ4Ln7OaYs

Hátország1 2009.03.29. 22:50:11

Zsuzsi, ez annyira jó!
süti beállítások módosítása