Én:) (magyarka)

 LETT

 CSEH

 SPANYOL

 GÖRÖG

 FINN

 

Szerző: dalmus  2009.03.18. 17:56 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koln.blog.hu/api/trackback/id/tr51010215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hátország1 2009.03.21. 08:54:57

Egy napló azért napló, mert abba naponta, de legalább kétnaponta beleírják az eseményeket, benyomásokat.
Szomjazunk szavaidra!
Itthon Sándor névnap, Beáta névnap, 50. születésnap, színház: mozgalmas a hétvége.
Puszi

Orsi_229 2009.03.21. 21:44:06

visszanéztem az amerikás blogra, hátha találok ott linket az újról (gondoltam, hogy írsz). voilá, el is olvastam már itt mindent. írj sokat:)
puszi!

CB 2009.03.21. 22:54:55

egyetértek Anyával/Mamival!!!!
az előbb találtam kölnből egy 'bepisiltem' keresőszóval érkező kölni olvasót... ha elfelejtetted a blogcímemet, írj nyugodtan, nem kell pisivel rámkeresni:D:D:D
puszillak!!!!
(sajnos nem láttam lovat mostanában, de majd fényképezünk neked ha lesz. már így is az összeset Dalmának hívom:D)
cejjcejjj

Verus_ 2009.03.22. 09:51:36

Lovat én sem láttam, de anyuék igen, ráadásul a tiédet. Apukádék lovagoltak a szokásos társasággal és betértek hozzánk egy laza fröccsre... :)
süti beállítások módosítása