Most nézem az órát, egy hete jöttem. Elég gyorsan elment. Kezdek beletanulni itt a dolgokba. Kanári lány tegnap elvitt a közös mosókonyhába. Kell venni egy mosókártyát, pénzt tölteni rá és 1.50ért mindenki moshatja a saját szennyesét. Vettünk nekem szárogatót is, meg kispárnát és egy plédet, eddig hálózsákban nyomtam. Nagy elhatározással egy könnyű és olcsó futócipőt is vettem. Úgy képzeltem a dolgot, hogy egyszerűen csak nekiindulok, mint Forest Gump, ki tudja miért és meddig, és futok, mert futok, ahogy visz az út. Van itt nem messze egy hatalmas park, tóval a közepén. Egy darabig még sajnos nem tudom elkezdeni, mert a kiscipő véresre törte a sarkam míg a boltig elértem benne, még jó, hogy puhítani akartam kicsit a nagy út előtt.

Tegnap átjött a kenyai fiú, hogy nézzünk együtt filmet, épp egy kis délutáni szunyókálásból ébresztett fel, úgyhogy három nyelven makogva beszéltem a meglepetéstől és megbeszéltünk valamit mára, amit nem értettem, mármint csak azt a pár alap dolgot nem értettem, hogy hol, mikor és mit…szóval érdekes lesz.

Este nekiindultam a városnak, mert itt volt AndiBandi, akiről már meséltem, találkozót tartottak a nyári amerikás munkatársaikkal. Így egy német lány, két ausztrál, meg Andi és én beültünk egy bárba, ahol én megittam az első kölni sörömet. Kölnnek külön söre van, amit csak és kizárólag itt lehet kapni az egész országban, és arról híres, hogy egy a picolónál is szűkebb, kisebb pohárban adják. (Szóval kevés és drága, lehet hogy az utolsó is volt.) Aztán betértünk egy buliba…egy rap-buliba. Hát ebbe az emeled a könyököd, rogyasztod a térded, mutogatsz az ujjaiddal táncba én hamar beleuntam volna, ha nem jön….na ki jött?....hát persze, hogy egy Szarvas, aki piros jageres hawaikoszorút húzott a nyakamba és fergeteges breaket nyomott a táncparkett közepén.

Annyira jó volt látni Andit! Hatalmas kacarászással megbeszéltük a wc-ben, miközben mindenki minket lesett milyen nyelven karattyolunk, hogy milyen különös is a mi barátságunk. Együtt ugráltunk az ibizai diszkóban, meg tekertük a malagai latinbárban, ettük paradicsomós pirítóst az andalúz poligonón, majdnem lekéstünk egy kompot Marokkóban, elrepültünk New Yorkba, ahol a Columbia egyetemen reggeliztünk, Kölnben meg egy szarvassal táncoltunk. Pesten egyszer vagy kétszer, ha összefutottunk. Émim téged is sokat emlegettünk!

A szarvasunk kiosztott még pár jagert, aztán eltűnt, hogy átadja helyét egy fekete német rapernek. Számomra hihetetlen módon a srác két órán keresztül összefüggő angol szöveget mondott rá a zenére, és néha arra ösztönzött minket, hogy kiabáljuk vele felemelt karral meg hajlított kézzel, hogy piece, meg freedom, meg f...f...f…Később derült ki, hogy a német akcentusa miatt az ausztrál lányok sem sokat értettek belőle, a németek meg még úgy sem…

A hármas németcsoportba kerültem, holnap kezdődik az oktatás. Négy szint van, remélem értek majd valamit. Sajnos a névsorba rengeteg Csiang Li meg Lu nevet láttam, ez nem jó, mert ők ilyen nagy bandában futkosnak és nem néznek senkire akinek nem ferde a szeme…Puszi mindenkinek!

ui: jaj hát Papa, nagyon meg vagyok hatódva az elektronikus nőnapi képeslaptól, nagyon köszönöm. Maminak meg üzenem hogy eszek, tegnap csináltam palacsintát!

 

 

Szerző: dalmus  2009.03.08. 13:36 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koln.blog.hu/api/trackback/id/tr81989213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_pocahontas_ 2009.03.08. 20:58:54

Jaj, az a polígono, meg a kukából kiszedett gyékény... "Bújj hozzám közelebb, fázom...!" :)

ZSuuuuu 2009.03.08. 21:02:56

jézusom!!! ez a szarvas tényleg létezik???:DDD lehet hogy mikulás is van!?

CB 2009.03.09. 00:00:40

Látom az agancsost itt is kémcsőben adják. Legalább erről eszedbe juthattam volna..
süti beállítások módosítása