Egy kis bevezető: az embernek néha azért is el kell mennie, hogy értékelni tudja a dolgokat. Próbáltam mindenkit végiglátogatni, aki fontos, annyifélék vagytok mind, és úgy szeretlek bennetek, mert erőt adtok, veletek erősebb vagyok, és ha éppen nem vagytok, akkor a tudat erősít, hogy vagytok. Mert ugye Babám, nem az a lényeg, hogy erősek vagyunk-e, hanem hogy annak érezzük-e magunkat. A lányok és Atis is nagyon hiányzik már a messzeségben. Még mindig és abszolút érzem, hogy mennem kell, hogy akarom, hogy szaladjon az út és vigyenek a kalandok, hogy még nem akarok az a peronon integető ember lenni, akinek békével és nyugodt megelégedéssel telik meg a szíve, búcsút mondván a világ vándorának. Ahogy estefelé vezettem be Zegre, szólt valami nagyon jó szám a rádióban, közel látszottak a pakodi dombok és ment le a nap, azt is eldöntöttem, hogy valószínűleg a legszebb helyen lakom, vagyis nőttem fel a világon. Aztán vittem almát a Kátyának, mikor meglátott toporzékolt, a földet kaparta, olyan szilaj volt, kecses és rezzenékeny, hogy akkor azt is eldöntöttem, nála sincs szebb a világon. Pesten azon gondolkodtam, szeretem-e Pestet. Bizonyos pillanatokban és bizonyos emberekkel mindenképp…az aluljáróban hegedűszó csapta meg a fülemet ’A vén cigány’ dallama volt, így azonnal mentem a hang irányába. Dúdolgatva megálltam mellette, és dobtam az öregnek egy százast, meg mondtam, hogy ezt nagyon szeretem. Megköszönte, bókolt valamit és teljesen meghatódott, kiderült, az apjának is ez volt a kedvence. Na de miért is írtam le ezt, tudjátok, mert ez egy ilyen blog lesz, ilyen bölcsészes. Ha nem írok sokat, akkor valószínűleg nem érzem jól magam és ezt büszkeségből titkolom, bármi megeshet…Szombaton megyek, kivételesen nincs „nézz az ég felé”, mert buszozom….csóóók mindenkinek, mindig és állandóan hiányoztok!!!

 

Szerző: dalmus  2009.02.27. 00:20 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koln.blog.hu/api/trackback/id/tr84968844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B. Szabolcs 2009.02.27. 20:55:34

Első!

Ezzel szokták kezdeni a fiatal,lelkes hozzászólók, és tartalmát tekintve ennél nem is jutnak messzebbre. De az már egy másik nemzedék, ahogyan a No Thanx (köszönjük nem) is énekli. Én sem szaporítanám most a szót, csak annyit írok, hogy a lottószámok megjátszva, Overdose már a kanyarban :)

Sok sikert a bloghoz!

dalmus 2009.02.27. 23:28:04

Köszi Szabi:) megtennéd még, hogy megcsörgetsz ha nyersz, leszállok a buszról és hazastoppolok, erre muszáj lenne inni egy kisfröccsöt a Ghostban;)

Verus_ 2009.02.28. 14:44:22

Drága Szívem,

Sajna csak a második vagyok! :(

Szerintem is menned kell, Te vagy az az ember, aki majd egyszer, megnyugodva, kedvenc teraszán leírja azokat a dolgokat amiket átélt. Menj hát, kalandra fel, ismerj meg új embereket, egy új világot, új érzéseket, hisz annyifélék vagyunk...

S írj le mindent, hogy az itthon maradók is lássanak egy kis csodát a szavaidon kersztül.

Többet nem is írnék, nem aggódok, megtalálod a helyed mindenütt.

Csókollak

Bis dann!

CB 2009.03.01. 23:39:21

Három órányi távolságba kerültél kicsi Dalmám! Ez azt jelenti, hogy Austinban vagy. Ideje h meglátogass Houstonban!!! Alig várom, hogy lássam a városod!
süti beállítások módosítása