Pötyögök, tehät vagyok. Pötyögöm sajnos ekezetek nelküli, de mar meg kell elegednünk ezzel.

Szörnyen elmaradtam, es süritve nem az igazi.

Vege a tanfolyamoknak, a sulibol meg csak a jövö het maradt. Szorgalmasan irom a beadandokat. Es azt hiszem egy kicsit elkezdtem bucsuzkodni. Nehez lesz a vegen összefoglalni, mi zajlik bennem. Elolvastam par erasmusos blog veget, es erdekes, mennyire egy ez a furcsa zürzavar ilyenkor az emberekben.

Tüzletra

Mult hetvegen ätjäro häz lett a lakäs, mert az egyik magyar sräc vendegei nalunk aludtak, mondvan, hogy itt nagyobb a hely. Jofejek voltak, es mind a közgäzrol, kezdek belejönni a logaritmusba. Igy mindig nalunk volt a gyülekezö, meg a közös reggeli, kezröl kezre jart a kilincs. Egyik este kizartak, igy miniszoknyaban kellett felmasznom a tüzleträn, mert nem akartam senkit felebreszteni. Mire felertem mar pirkadt, es csicseregtek a madarak. Nagyon fog hiänyozni az erkelyem, amibe belenött az erdö, es belomboztak az ablakon a fäk. Azon a reggelen ki is ültem a korlät szelere es elszavaltam magamnak minden verset, amit fejböl tudtam.

A költeszet

Az egyik sräc kerdezte tölem, hogy mire jo a költeszet, meg hogy lehet azt tanulni, es ki olvas a költökön kivül verseket. En mondtam neki, hogy nezzen ki az ablakon, vagy forduljon körbe, es csak mondjon egy mondatot a naprol, a csillagokrol, vagy a legalapvetöbb erzesieröl es az mindjärt költeszet lesz. Az egesz viläg, ami körbevesz minket, költeszet. A szepseget az univerzum alkotta, maga az univerzum szep. A költök es irok nem alkotjäk a szepet, csak ök azok akik ki tudjak fejezni. Nem mindenki tud olvasni a termeszet szepsegeben. Mindenki erez, csak nem mindenki tudja kifejezni. Erre valo a költeszet, hogy tanitson kifejezni. A legegyszerübb szeretetet, vagy a legbonyolultabb es kifejezhetetlennek tünö erzest is. Vagy akar csak egy nevnapi köszöntest, amit mindenkinek köszönök szepen.

A mai orän Coupland egyik zseniälis regenyet vettük, a legutobbin pedig Ginsberget, aki egyik verseben ir a Tokaji felejthetetlen izeröl. Valaki megkerdezte mi az a Tokaji, igy elerkezettnek lattam az idöt, hogy hallassam a hangomat. Nagyon jo, eddig nem ismert szerzökre hivtak fel a figyelmem…

Bonn es a nyäri fesztiväl

Mult hetvegen Bonnba utaztunk egy nyäri fesztivalra. Örült tömeg volt, rockerek, hippik, kalandorok, reszegek es jozanok, zenekarok, hideg sörök, tömött buszok. Bandäzgattunk, heveresztünk a füben, pisiltunk a bokorban, összetapostattuk a läbunk, leizzadtunk es felfrissültünk, tengtünk-lengtünk, kirändultunk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Salsa

Kölnben fenykorät eli a salsa, a partystreeten egymäst erik a latin bärok, es köztük van egy, ahol mär en is täncoltam. Kipipa.

Buzik

Mult vasärnap meg nälunk volt Europa legnagyobb buzi-felvonuläsa. Izgatottan sodrodtunk a tömeggel, hogy lässuk a hosszu teherauto-convoyban halado buzikat es leszbiket. Ekkora orgiät meg nem hordott hätän a Föld. A levegö dübörgött a haus zenetöl, a buzik tomboltak, enekeltek, meztelenkedtek es transzfesztitäskodtak. Karneväli hangulatot öltött a väros, szines jelmezek, maszkok, kitüzök röpködtek a levegöben, engem fejbetalält egy doboz koton, egy nagymellü szöke nö csokot küldött pirulo orcämra a kamion tetejeröl, aztän kacsintott es megnyalta a szäja szelet. Utäna jött egy flottänyi kockahasu tengeresz, szebbnel szebb ferfiak, akik a mellettem ällo sräcra dobtak virägokat. Az erdeklödö tömegben egyebkent ugyanugy älltak buzik mint nem buzik, bar biztos vagyok benne, hogy egy ora utän mär senki sem tudta, hova tartozik, olyan eszveszejtöen kifordult a viläg. Az olasz fiu azzal viccelödött, hogy ö egy ferfi börebe bujtatott leszbikus, Andival meg megfogtuk egymäs kezet, majd intettünk a szloväk sräcnak, hogy megvicceljük egy kicsit. Sokkot kapott. Na de ez csak egy ferde vasärnap volt, nem kell aggodni.

Millio mosolyjel.

 

Szerző: dalmus  2009.07.13. 13:52 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koln.blog.hu/api/trackback/id/tr351243476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása